معجزه گوشت بوقلمون ( قسمت دوم )

معجزه گوشت بوقلمون ( قسمت اول )

معجزه گوشت بوقلمون ( قسمت اول )

 

در صورتی که می خواهید خدای ناکرده دچار بیماری های سرطان سینه، پروستات، بیماری MS، آرتروز، افسردگی و اعصاب نشوید و اسید اوریک، اوره و چربی خون شما بالا نرود گوشت بوقلمون را جایگزین تمامی گوشت های مصرفی خانواده بنمایید.
معجزه گوشت بوقلمون ( قسمت اول )
1. طبق آزمایشات انجام شده فسفر موجود در بوقلمون چهار برابر میگو می باشد که یک غذای دریایی است همچنین بهتر است که بدانید 80% عامل تشکیل کلسیم در استخوان های بدن فسفر می باشد و میزان فسفر در بوقلمون 238mg/100gمی باشد.
2. پروتئین موجود در بوقلمون 81/28 بیشتر از هر گوشتی است؟
3. آیا می دانستید بوقلمون فاقد اوره و اسید اوریک نسبت به گوشت های دیگر است که طبق تحقیقات انجام شده اسید اوریک یکی از عوامل سکته مغزی می باشد؟
4. آیا می دانستید گوشت بوقلمون به علت عدم وجود چربی میان بافتی حجم گوشت در هنگام پخت بعکس گوشت مرغ گوساله/ گوسفند و … کم نمی شودو در نهایت مرغ بعد از پختن 55%، گوشت 60% و بوقلمون 85% گوشت پخته به دست می آید؟
5. آیا می دانستید بوقلمون دارای انواع ویتامین B از جمله B1/B3/B6/B12به میزان 7.7mg/100grاست و برای جلوگیری از افسردگی و بیماری MSو از بین بردن کم خونی مؤثر است.
6. آیا می دانستید در بوقلمون مقدار زیادی امگا 3 وجود دارد که باعث باز شدن مجاری عروق بدن و پائین آورنده کلسترول می شود و از مزمن شدن بیماری ها جلوگیری می کند.
7. آیا می دانستید اسیدهای آمینه ای به نام تریپتوفان 35mg/100gمی باشد که در بدن تبدیل به پروتئین می شود که عامل شادابی است. اسیدهای آمینه در مرمت سلول های ماهیچه ای و اندام بدن، ناخن، پوست، مو و غدد ترشحی نقش بسیار بسزایی دارد و برای ورزشکاران بسیار مفید می باشد.
8. در بوقلمون کلسیم 98mg/100gو برای کلیه افراد بخصوص خانم ها بسیار مفید است و همچنین کلسیم باعث کاهش کلسترول و فشار خون می شود؟
9. آیا می دانستید که چربی و کلسترول موجود در بوقلمون کمترین چربی و کلسترول نسبت به گوشت گوساله/ گوسفند مرغ و سایر گوشت هاست یعنی  تا  دیگر گوشت هاست.
10. آیا می دانستید پتاسیم موجود در بوقلمون 935mg/100gبیشترین پتاسیم در تمام گوشتهاست؟
مجموعه بلدرچین مزرعه سبز ، به صورت قراردادی ، اقدام به فروش جوجه یک روزه بوقلمون بیوتی و خرید تضمینی مینماید .

 

برای مشاهده مقاله “ هلشتاین و جایگزین هاش در ایران ” لطفا کلیک نمایید .
شما میتوانید با عضویت در ” پیج بلدرچین مزرعه سبز ” از آخرین قیمت های بازار باخبر شوید .
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + پانزده =