کشف نهاده قاچاق در اردبیل

کشف نهاده قاچاق در اردبیل

کشف نهاده قاچاق در اردبیل

 

به نقل از پایگاه خبری پلیس، هوشنگ حسینی امروز از تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و پیشگیری و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه اخلال‌گران امنیت و نظم اقتصادی در احتکار کالا و اجناس خبر داد و اظهار کرد: این طرح با حداکثر توان و با بهره‌مندی از امکانات و در مسیر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در مجموعه فرماندهی انتظامی استان اردبیل با جدیت پیگیری می‌شود.
کشف نهاده قاچاق در اردبیل
وی افزود: ۳ شرکت که مسؤولان آن از تحویل نهاده‌های دامی یارانه‌ای به مرغداران و دامداران خودداری و قصد دستیابی به سود بیشتر از طریق فروش آزاد را داشتند شناسایی شدند.
فرمانده انتظامی استان اردبیل تشریح کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از اطمینان از فعالیت مجرمانه مسؤولان این شرکت‌ها و پس از هماهنگی قضائی و با همراهی کارشناس سازمان جهاد کشاورزی به آدرس این شرکت‌ها اعزام شدند که پس از بازرسی‌های به عمل آمده از انبارهای این شرکت‌ها، ۷۶۵ تن نهاده‌های دامی از نوع جو و کنجاله سویا که به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود، کشف شد.
وی با بیان اینکه نهاده‌های دامی کشف شده پس از هماهنگی‌های لازم تحویل مرغداران و دامداران شد، تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش کشفیات به دست آمده ۱۵ میلیارد و ۷۹۴ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال است.
حسینی گفت: در رابطه با کشفیات به دست آمده، پرونده تشکیل و اقدامات قانونی در حال انجام است.
برای مشاهده خبر “عدم الزام بسته بندی تخم مرغ ” لطفا کلیک نمایید .
شما میتوانید با عضویت در ” پیج بلدرچین مزرعه سبز ” از آخرین قیمت های بازار باخبر شوید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − یک =