کلاهبرداری نهاده در ایلام

کلاهبرداری نهاده در ایلام

کلاهبرداری نهاده در ایلام

 

علی جمالی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان به این پلیس و طرح شکایت مبنی بر اینکه از وی در شبکه اجتماعی تلگرام کلاهبرداری شده است، پرونده‌ای در این پلیس تشکیل شد.
وی افزود: بررسی‌های اولیه و تحقیقات مقدماتی از شاکی نشان داد که وی صاحب یک مرغداری بوده و قصد خرید نهاده‌های دامی را داشته که پس از خرید از یک شرکت صوری فروش نهاده‌های دامی مبلغ یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال از وی کلاهبرداری شده است، که موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت. این مقام مسئول ادامه داد: با اقدامات به موقع کارشناسان این پلیس و استفاده از روش‌های فنی و تخصصی متهم شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی کل مبلغ مورد کلاهبرداری مسدود شد.
رئیس پلیس فتا ایلام با اعلام ناکامی کلاهبردار از انجام فعل مجرمانه خود، عنوان کرد: پرونده پس از شناسایی متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شد. این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد: در هنگام خریدهای اینترنتی خود مراقب کلاهبرداران باشند و با رعایت نکات امنیتی خریدهای خود را از مراکز و فروشگاه‌های اینترنتی مجاز انجام دهند و از پرداخت هرگونه پیش پرداخت و بیعانه بدون رویت کالا و حصول اطمینان خودداری کنند.
سرهنگ جمالی از شهروندان خواست ضمن مدنظر قرار دادن هشدارهای پلیس فتا، در صورت مشاهده جرایم مشابه یا سایر جرایم رایانه‌ای موضوع را سریعاً از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir به همکاران ما اطلاع دهند.
برای مشاهده مقاله “ 4 برابر اختلاف کنجاله با مصوب ” لطفا کلیک نمایید .
شما میتوانید با عضویت در ” پیج بلدرچین مزرعه سبز ” از آخرین قیمت های بازار باخبر شوید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 13 =