ابهام برگشت مرغداری راکد یا نیمه فعال

ابهام برگشت مرغداری راکد یا نیمه فعال

ابهام برگشت مرغداری راکد یا نیمه فعال

 

مدیر جهاد کشاورزی مرکز لرستان می‌گوید: امیدواریم واحدهای مرغداری نیمه‌فعال یا راکد خرم‌آباد با رفع مشکلات به چرخه تولید برگردند.
مراد بیرانوند اظهار کرد: با توجه به گرمای هوا در فصل تابستان و چند عامل دیگر، جوجه‌ریزی‌ها در این فصل نسبت به بهار کاهش دارد.
وی با اشاره به فعالیت  ۱۱۰ واحد مرغ گوشتی صنعتی در خرم‌آباد افزود: با توجه به تولیدات این واحدها، علاوه بر تامین نیاز مصرفی خرم‌آباد، مازاد تولیدات به شهرستان‌های همجوار صادر می‌شود.
ابهام برگشت مرغداری راکد یا نیمه فعال
واحدهای مرغداری به طور متوسط سه تا چهار دوره در سال می‌توانند جوجه‌ریزی داشته باشند که این مهم به برنامه‌ریزی مسئولان واحدها برمی‌گردد.
مدیر جهاد کشاورزی خرم‌آباد گفت: برخی از واحدهای مرغداری آن‌گونه که باید و شاید فعالیت ندارند و با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند که برای رفع آنها کارهایی انجام داده‌ایم.
وی اضافه کرد: امیدواریم واحدهای مرغداری نیمه‌فعال یا راکد شهرستان خرم‌آباد با رفع مشکلات به چرخه تولید برگردند.
بیرانوند در خصوص تامین نهاده این واحدها بیان کرد: ۷۰ درصد نهاده دان واحدهای مرغ گوشتی و تخم‌گذار با ارز ۴۲۰۰ تومان تامین شده است.
مدیر جهاد کشاورزی خرم‌آباد گفت: ما برای تامین نهاده این واحدها بر اساس شرایط کشور، برنامه‌ریزی کرده‌ایم و امیدواریم مشکل خاصی در این زمینه نداشته باشند.
برای مشاهده خبر ” حذف ارز دولتی علت افزایش واکسن ” لطفا کلیک نمایید .
شما میتوانید با عضویت در ” پیج بلدرچین مزرعه سبز ” از آخرین قیمت های بازار باخبر شوید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =