توصیه برای دامداران

توصیه برای دامداران

توصیه برای دامداران

 

دامداران هرگونه بیماری را جدی بگیرند . . .

توصیه برای دامداران …

حسینی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۶ هزار دام در بخش بزمان شهرستان ایرانشهر واکسینه شدند، گفت: واکسیناسیون به موقع، از شیوع بیماری‌های دامی جلوگیری می‌کند.
محمد امین حسینی، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ایرانشهر، با بیان این که واکسیناسیون بخش بزمان براساس برنامه ریزی این ارگان انجام شده، بیان کرد: اگر واکسینه در سایر مکان ها صورت نگرفته این عمل تا پایان سال در دستور کار و جزئی از برنامه ریزی و طرح های سازمان دامپزشکی است که عملی خواهند شد.
وی در تکمیل مطلب فوق، افزود: برنامه ریزی طرح ها بر عهده سازمان دامپزشکی است، تا کنون ۶۸ درصد عمل واکسیناسیون در بزمان تحقق یافته است.
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ایرانشهر ادامه داد: این ارگان در زمینه بحث بیماری ورود به درمان دام را ندارد و بخش های خصوصی آن که شامل دو مرکز در سطح شهرستان هستند عهده دار این امور درمانی بوده که می توان از کلینیک دامپزشکی رکنی و وحیدی نام برد.
وی تصریح کرد: به هر حال دامدارانی که خواهان واکسیناسیون خارج از برنامه جامع سازمان دامپزشکی هستند، باید به صورت کتبی درخواست خود را به این اداره ارسال کنند و پس از بررسی فعالیت آن دامداری ها طرح موضوع با اداره کل انجام می شود و بعد از تخصیص واکسن اقدامات واکسیناسیون انجام می شود.
این مقام مسئول عنوان کرد: در دوماهه گذشته تعداد بیش از ۶ هزار دام در بخش بزمان شهرستان ایرانشهر واکسینه شدند.

 

 

برای مشاهده خبر ” همچنان سود در جیب دلاهای گوشت ” لطفا کلیک نمایید .
شما میتوانید با عضویت در ” پیج بلدرچین مزرعه سبز ” از آخرین قیمت های بازار باخبر شوید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 19 =