جزئیات واکسن سالمونلای طیور

جزئیات واکسن سالمونلای طیور

جزئیات واکسن سالمونلای طیور

 

کمپانی بیولوژیک Kemin در 16 آوریل اعلام کرد که طی قرارداد و موافقت نامه ای با Pacific Gene Tech (PGT) – که یک شرکت بیولوژیک است و در زمینۀ تولید و تجاری کردن واکسن های نسل آینده و نیازهای مربوط به سلامت غذایی که نادیده گرفته می شوند، فعالیت دارد – موفق شد برای اخذ مجوز واکسن سالمونلای طیور همکاری کنند.
واکسن سالمونلای PGT برای بسیاری از سروتیپ های سالمونلا مناسب است و در بسیاری از عوامل بیماریزا مانند باکتری، انگل و ویروس ها را جوابگو خواهد بود.
واکسن سالمونلا در واقع توسط محققین آزمایشگاه سلامت طیور دانشگاه آرکانزاس و با همکاری سایر دانشگاههای امریکا و کانادا ساخته و توسعه یافته و وزارت کشاورزی امریکا و انجمن توسعۀ اقتصادی آرکانزاس از آن حمایت (مالی) به عمل آوردند.”
دکتر Chris Nelson مدیر اجرایی Kemin اظهار داشت: “شراکت با کمپانی PGT برای تولید این واکسن به کمپانی ما این مجال را می دهد که تکنولوژی لازم برای مقابله با سالمونلا که یک عامل بیماریزای رایج در میان طیور است و سلامت غذا و مصرف کننده را هم به خطر می اندازد را به بازار جهان عرضه بداریم. بدین ترتیب با در دسترس بودن این واکسن، میزان ابتلای طیور به این بیماری نیز بسیار کاهش می یابد.”
Kemin در سدد توسعه و ثبت امتیاز واکسن سالمونلا در امریکا و سایر کشورهای دیگر است و با اتحادیۀ اروپا آغاز خواهد کرد و به دنبال آن به توسعۀ این واکسن در کشورهای جنوب شرقی آسیا و آفریقا می پردازد.
کمپانی بیولوژیک Kemin که بر روی تولید و توسعۀ واکسن ها تمرکز دارد، در فوریۀ 2020 با کمپانی PGT برای توسعۀ واکسن سالمونلا وارد شراکت شد و هم اکنون پروسۀ ثبت محصول خود را در چند کشور آغاز کرده است.
برای مشاهده مقاله ” تامین ذخایر گوشت از تولید داخل ” لطفا کلیک نمایید .
شما میتوانید با عضویت در ” پیج بلدرچین مزرعه سبز ” از آخرین قیمت های بازار باخبر شوید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =