کاهش قیمت مرغ

کاهش قیمت مرغ

کاهش قیمت مرغ

 

وزیر جهاد کشاورزی : ذخایر عظیمی از مرغ وجود دارد که با ابلاغ وزارت صنعت، معدن و تجارت در بازار توزیع و قیمت را به شدت کاهش می‌دهد.
کاظم خاوازی امروز در نشست با اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در نشست مشترک امروز با اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس گزارشی از وضعیت تولید کشور ارائه شد و نمایندگان دغدغه‌های خود را مطرح کردند.
کمیته‌هایی تخصصی در کمیسیون کشاورزی تشکیل و ماهانه مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی با نمایندگان دیدار داشته باشند، ادامه داد: کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس و وزارت جهاد کشاورزی کمک می‌کنند تا بهره‌برداران و تولیدکنندگان با قدرت در بخش تولید محصولات کشاورزی حفظ شوند.
ایشان با بیان این که بر اساس گزارش بانک مرکزی بخش کشاورزی 8.8 درصد رشد اقتصادی داشته و تلاش می‌کنیم این روند افزایشی ادامه داشته باشد، تصریح کرد: در زمینه تولیدات دامی از وضعیت بسیار خوبی برخوردار هستیم، کشور ایران از نظر تولید گوشت قرمز، گوشت سفید و شیر از تولید کنندگان بزرگ محسوب می‌شود.
قیمت گوشت مرغ بالاتر از آنالیز ستاد تنظیم بازار است، عنوان کرد: ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به دنبال کاهش فشار بر مردم هستند.
مشکل به وجود آمده در زمینه افزایش قیمت مرغ با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته در تأمین نهاده‌ها برطرف می‌شود و در این زمینه بانک مرکزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت همکاری لازم را داشته‌اند مشکلی در زمینه تولید گوشت مرغ نداریم، ذخایر عظیمی از مرغ وجود دارد که با ابلاغ وزارت صنعت، معدن و تجارت در بازار توزیع و قیمت را به شدت کاهش می‌دهد.
برای مشاهده مقاله ” طرح ملی خوراک آماده  ” لطفا کلیک نمایید .
شما میتوانید با عضویت در ” پیج بلدرچین مزرعه سبز ” از آخرین قیمت های بازار باخبر شوید
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + شش =