ادامه روند خسارات قطعی برق

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان ادامه داد:

ادامه روند خسارات قطعی برق مشترکان در بخش صنایع و کشاورزی باید دیزل ژنراتور داشته باشند و در شرایط اضطراری و زمان قطعی برق آن را وارد مدار کنند.
وی اظهار داشت: هیچ راهی برای قطع نکردن و اعمال تفاوت برای مشترکان در بخش صنایع وجود ندارد آنها باید به فکر مواقع بحرانی باشند.
ژنراتورهای برق جوابگوی تامین انرژی مورد نیاز نیست
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغداران زنجان اضافه کرد: همه مرغداران روزانه به دلیل ادامه روند خسارات قطعی برق دچار خسارت می شوند و متاسفانه اعتراضی از سوی وزیر جهاد کشاورزی به این موارد نشده است.
مجتبی ناصریان : تا سه روز نخست اعمال قطعی برق در شهرستان سلطانیه به واحدهای مرغداری اعلام می شد اما در حال حاضر بدون اطلاع قبلی انجام می شود.
ایشان خاطرنشان شدن : به جز قطعی برق، سیستم دچار مشکل می شود و برق ها تک فاز می شوند و خسارت از این ناحیه بیشتر از قطعی است و ادامه روند خسارات قطعی برق  می تواند خسارت های فراوان تری به مرغداران بزند .
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغداران زنجان گفت: همه دستگاه های برقی فعال از جمله تهویه هوا از کار می افتد و تلفات برجای می گذارد که این یکی از دلایل ادامه روند خسارات قطعی برق می باشد .
به گفته ناصریان، واحدهای مرغداری دارای ژنراتور برق هستند اما روزانه و در شرایط دمای بالا جوابگو نیست.
یکی از تولید کنندگان تخم مرغ در شهرستان ابهر گفت: برق این واحد تولیدی بیشتر از ۲ ساعت قطع می شود.
افشار رستمی در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: با قطع شدن این انرژی، تولید ۴۲۰ کارتن تخم مرغ در روز به ۴۰۰ کارتن کاهش یافته است.
وی با بیان اینکه قطع شدن برق باعث افت تولید می شود، یادآوری کرد: فعالانی همچون این بخش که با مشکل تولید مواجه شده اند چگونه اقدام به دریافت خسارت کنند در حالیکه ژنراتورهای موجود جوابگوی تامین برق مورد نیاز نیست.
مولد برق را وارد مدار می کنیم
سمانه ایزدیان یکی دیگر از تولید کنندگان فعال در بخش طیور زنجان گفت: واحد تولیدی مجهز به ژنراتور است و در حال حاضر با هیچ مشکلی مواجه نشده ایم.
وی اضافه کرد: چنانچه ساعت خاموشی بیشتر از ۲ ساعت شود این مولد برق نیز جوابگوی تامین برق واحد تولیدی نخواهد بود.
علی جعفریان نیز یکی از مرغداران شهرستان ایجرود گفت: ۳۱ اردیبهشت امسال به دلیل برقی قطع این شهرستان ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خسارت به دلیل تلف شدن ۱۴ هزار و ۷۰۰ قطعه مرغ ۵۶ روزه متحمل شده ام.
وی یادآوری کرد: قطعی برق در این زمان بیان شده از ساعت حدود ۲۰ تا ۱:۳۰ بامداد بود که ژنراتور موجود در مرغداری تا ساعتی توانست برق مورد نیاز را تامین کند.مسئولان محیط زیست، دامپزشکی، بهداشت و مسئولان شهرستان ایجرود شاهد تلف شدن ۱۴ هزار و ۷۰۰ قطعه مرغ بودند که معدوم شد.
مسئول دامپزشکی شهرستان ایجرود نیز گفت: در روز بیان شده در ۲ نوبت برق منطقه قطع شده و همه مرغ های یک سالن تولیدی تلف شده بود.
استان زنجان ۱۹۸ واحد مرغداری دارد که به طور متوسط ماهانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی می کند.
برای مشاهده خبر ” هیچ نشانه ای از آنفولانزا در قم نیست ” کلیک نمایید .
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =