دولت و دامدار در نقطه توافق

دولت و دامدار در نقطه توافق

دولت و دامدار در نقطه توافق

 

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران ایران از توافق دولت و دامداران برای عرضه مستقیم گوشت به بازار خبر داد و گفت: طرح مذکور از حدود ۴ روز قبل آغاز شده است.
سید احمد مقدسی، رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی گاوداران تحت عنوان «مافیای گوشت اجازه کاهش قیمت را نمی‌دهد» انجام داد که به گفته مقدسی منجر به جلسه‌ای میان مسئولان دولتی و نمایندگان تشکل‌های گاوداران و توافق آنان برای عرضه مستقیم گوشت به بازار شد. در این زمینه سید احمد مقدسی : هماهنگی وزارت جهاد کشاورزی و انجمن صنفی گاوداران قرار شد گوشت مستقیم عرضه شود، براین اساس بنا شد که مطالبات قبلی دامداران طی ۴ تا ۵ روز به طور کامل تسویه شود.
براین اساس دامداران دام زنده را تحویل شرکت پشتیبانی امور دام می‌دهند و شرکت بعد از کشتار، گوشت این دام‌ها را به صنایع بسته بندی می‌دهد و بعد از آن این گوشت‌ها در زنجیره توزیع، به مردم عرضه می‌شود.
این فعال بخش خصوصی افزود: شرکت پشتیبانی امور دام هر کیلوگرم گوساله نر زنده را به قیمت ۵۹ هزار تومان از دامداران خریداری می‌کند. ۵۵ هزار و ۴۰۵ تومان آن را نقدی پرداخت می‌کند و مابقی آن را نیز ۱.۷ کیلوگرم جو به دامداران می‌دهد. براین اساس پرداخت هزینه کشتار به دامدار ۴۸ ساعت بعد به دامداران پرداخت می‌شود و جو نیز ظرف ۱۵ روز به دامداران تحویل داده می‌شود.
مقدسی گفت: حدود ۴ روز است که اجرای این طرح آغاز شده و در این مدت ۱۱۸۹ دام کشتار شده است.
برای مشاهده خبر ” واردات گوشت برزیلی ممنوع ” لطفا کلیک نمایید .
شما میتوانید با عضویت در ” پیج بلدرچین مزرعه سبز ” از آخرین قیمت های بازار باخبر شوید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =