بزرگ ترین وارد کننده گوشت به روسیه

غول وارد کننده گوشت به روسیه

غول وارد کننده گوشت به روسیه

بر اساس آمار بانک کشاورزی روسیه، صادرات گوشت این کشور طی شش ماه نخست سال جاری میلادی به بیش از دو برابر افزایش یافت و اوکراین بعد از چین بزرگترین خریداران گوشت از روسیه بوده اند.
به گزارش راشاتودی، بر اساس آمار بانک کشاورزی روسیه، صادرات گوشت این کشور طی شش ماه نخست سال جاری میلادی به بیش از دو برابر افزایش یافت و اوکراین بعد از چین بزرگترین خریداران گوشت از روسیه بوده اند.
غول وارد کننده گوشت به روسیه
سرزمین اصلی چین 45 درصد از صادرات کالاهای گوشتی روسیه را از نظر وزنی به خود اختصاص داد، در حالی که هنگ کنگ 54 درصد از این منابع را در اختیار گرفت.
به گفته تحلیلگران، صادرات روسیه عمدتاً به دلیل افزایش عرضه گوشت مرغ افزایش یافته است. چین اقدام به خرید مرغ و همچنین گوشت گاو کرده است.
بر اساس این گزارش، شرکت تولیدکننده گوشت روسی چرکیزووا به دنبال گسترش حضور خود در بازار چین است. این شرکت در حال مذاکره در مورد عرضه گوشت خوک به چین که بزرگترین مصرف کننده گوشت خوک در جهان است، می باشد.
داده های گمرک همچنین نشان می دهد که صادرات مواد غذایی و محصولات کشاورزی روسیه به چین از ژانویه تا ماه مه 25 درصد افزایش یافته و بالغ بر 1.8 میلیارد دلار بوده است.
برای مشاهده مقاله ” جزئیات واکسن سالمونلای طیور ” لطفا کلیک نمایید .
شما میتوانید با عضویت در ” پیج بلدرچین مزرعه سبز ” از آخرین قیمت های بازار باخبر شوید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − شانزده =