قیمت خرید کلزا تعیین شد

قیمت خرید کلزا تعیین شد

 

قیمت خرید کلزا تعیین شد
معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد، بر اساس مصوبه شورای قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی، برای کلزاکاران که محصول خود را به شرکت بازرگانی دولتی تحویل داده‌اند، ۸۵۰۰ تومان مابه التفاوت پرداخت می‌شود.
محمد قربانی، معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی گفت: مصوبه شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی مبنی بر پرداخت 8500 تومان مابه التفاوت به کلزاکارانی که محصول خود را به شرکت بازرگانی دولتی تحویل داده اند در پی سیاست‌های حمایتی از کشت دانه‌های روغنی در کشور اجرا می‌شود که کشاورزان به کشت این محصول اساسی راغب‌تر شوند .
کشاورزانی که پیش از این هر کیلو کلزای خود را 15000 تومان به شرکت بازرگانی دولتی فروخته بودند می‌توانند 8500 تومان مابه التفاوت دریافت کنند.
به گفته معاون امور اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی، این تصمیم در پی اجرای طرح مردمی سازی یارانه انجام می‌شود که کشاورزان با انگیزه بیشتری کشت خود را در سال آینده آغاز کنند.
همچنین

برای اولین بار عملیات بارگیری مستقیم نهاده دامی از کشتی به کامیون‌های حمل بار در بندر امام خمینی آغاز شد.
مدیرکل پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: عملیات بارگیری مستقیم نهاده دامی از کشتی‌ها به کامیون‌های حمل بار برای اولین بار و پس از ۱۵ سال در مجتمع بندری امام خمینی اجرایی شد.بارگیری نهاده دامی از کشتی به کامیون در بندر امام خمینی
کشتی‌های در حال تخلیه حامل ذرت، سویا و خوراک دام هستند و نهاده‌های وارداتی را به استان‌های و شهرستان‌های مختلف کشور از جمله؛ سوادکوه شمالی، سمنان، خراسان جنوبی و… حمل می‌کنند.
وی می‌گوید: با این اقدام مشکلات حمل و بارگیری نهاده‌های دامی رفع و حمل کالا با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.
بندر امام خمینی واقع در خورموسی دومین بندر راهبردی کشور پس از بندر شهید رجایی در استان هرمزگان محسوب می‌شود.
برای مشاهده خبر ” زنگ خطر تعطیلی مرغداری ها ” لطفا کلیک نمایید .
شما میتوانید با عضویت در ” پیج بلدرچین مزرعه سبز ” از آخرین قیمت های بازار باخبر شوید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + یازده =