وزیران در دیوان محاسبات

وزیران در دیوان محاسبات

وزیران در دیوان محاسبات

 

وزیران در دیوان محاسبات به نقل از روابط عمومی دیوان محاسبات کشور، این تصمیم، پس از برگزاری جلسه بررسی مشکلات بازار، تولید، توزیع و افزایش قیمت کالا‌های اساسی و مصرفی مردم به ریاست دادستان دیوان محاسبات کشور با معاونان وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صنعت معدن تجارت و مدیرعامل سازمان شهرداری تهران اتخاذ شده است.

در این جلسه، توضیحات معاونان وزرا در چرایی علل گرانی‌های اخیر قانع کننده به حساب نیامد و مقرر شده است وزرای مربوط با حضور در دادسرای دیوان محاسبات کشور، درباره علل ناهماهنگی‌ها و بروز مشکلات معیشتی برای مردم و ترک فعل در این زمینه، پاسخگو باشند،وهمچنین

اعضای کمیسیون های صنایع و معادن، اقتصادی و کشاورزی مجلس با حضور وزرای صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی به منظور بررسی وضعیت بازار و دلایل گرانی کالاهای اساسی برگزار شد.

اکبری تالارپشتی: رئیس جمهور باید پاسخگوی شرایط کنونی بازار باشد . در این نشست عزت الله اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید دغدغه مردم در حوزه معیشت و تامین کالاهای اساسی برطرف شود، گفت: حدود 5 ماه پیش بین وزرای صمت و جهاد کشاورزی توافقی در حوزه تامین و تولید کالاهای اساسی حاصل شد، در صورتی که این توافق اجرایی می شد، شرایط کنونی در بازار ایجاد نمی شد.

برای مشاهده خبر ” سایه قاچاق روی بازار داخل ” لطفا کلیک نمایید .
شما میتوانید با عضویت در ” پیج بلدرچین مزرعه سبز ” از آخرین قیمت های بازار باخبر شوید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 2 =