بررسی مجلس درباره تخم مرغ

بررسی مجلس درباره تخم مرغ

بررسی مجلس درباره تخم مرغ

 

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس از بررسی مشکلات حوزه بازار تخم‌مرغ و خرید تضمینی محصولات کشاورزی در جلسه امروز کمیسیون خبر داد.
معین‌الدین سعیدی درباره جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز کمیسیون دو موضوع را در دستور کار داشتیم. موضوع اول به سوال نمایندگان از کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی و مشخصا محمدرضا صباغیان نماینده مردم نی‌ریز و بافق اختصاص داشت.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس با اشاره به سوال صباغیان افزود: نماینده مردم نی‌ریز و بافق ۳ سوال از وزیر داشت که در مورد ۲ سوال به وزارت جهاد کشاورزی فرصت داده شد اما در مورد یک سوال از وزیر قانع نشد.
بررسی مجلس درباره تخم مرغ
سعیدی عنوان کرد: سوال صباغیان درباره خرید تضمینی محصولات کشاورزی و عدم پرداخت به موقع هزینه‌های آن از سوی دولت بود که مقرر شد سوال این نماینده به صحن مجلس ارجاع شود.
وی با بیان اینکه موضوع دوم جلسه امروز کمیسیون به مشکلات حوزه بازار تخم‌مرغ اختصاص داشت، تصریح کرد: باتوجه به اینکه اکنون میزان واردات تخم‌مرغ نطفه‌دار فوق‌العاده کاهش یافته است، شاهد تلاطمی در بازار مرغ و کمبود تخم‌مرغ هستیم که خصوصا نگرانی‌هایی برای ماه‌های آتی هم وجود داشت.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی مجلس ادامه داد: بنابراین در جلسه کمیسیون مقرر شد تمهیداتی در نظر گرفته شود تا این تلاطم حوزه بازار تخم‌مرغ بیشتر از این نشود و کنترل شود.
سعیدی افزود: هرچند در حوزه‌های دیگری چون مرغ هم همین مشکلات را داریم ولی جلسه امروز حول همین دو محور بود.
برای مشاهده خبر ” واردات برای تنظیم بازار  ” لطفا کلیک نمایید .
شما میتوانید با عضویت در ” پیج بلدرچین مزرعه سبز ” از آخرین قیمت های بازار باخبر شوید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − 1 =