خواص تخم شترمرغ

خواص تخم شتر مرغ

خواص تخم شتر مرغ

همانطور که اطلاع دارید تخم شتر مرغ بسیار پرخاصیت می باشد.تخم شترمرغ همچون هیبت این پرنده بسیار بزرگ می باشد و می تواند ده نفر را سیر کند.
هر عدد آن یک تا دو کیلوگرم وزن داشته و حاوی 2000 کالری انرژی و هر کدامش معادل 20 عدد تخم مرغ می باشد.
عسلی شدن تخم شترمرغ حدود 45 دقیقه و سفت شدن آن دو برابر این زمان طول می کشد.از نظر طعم، میزان چربی و پروتئین مانند تخم مرغ می باشد.تحقیقات نشان داده است میزان کلسترول تخم شترمرغ پایین بوده و حاوی مقادیر زیادی اسیدهای چرب غیراشباع می باشد.
مقدار ویتامین E، B5 و منگنز آن از تخم مرغ کمتر؛ اما میزان سلنیوم آن که به تولید و تکثیر اسپرم های سالم کمک می کند، بسیار زیاد می باشد.میزان مس، آهن، روی و کلسیم آن نیز به محتوای خوراک این پرنده بستگی دارد.

یکی از پرورش های پر سود ، پرورش شتر مرغ هستش ولی باید حوصله و دقت بالایی بخرج بدید . بازگشت سرمایه و سود دهی این پرنده نسبت به سایر طیور و پرورش پرنده های دیگر دیر تر هستش .

مجموعه ما برای اولین بار خرید و فروش تضمینی بلدرچین ، بوقلمون بیوتی و بوقلمون پریمیوم رو با عقد قرارداد رسمی در دستور کار خود قرارداده ، عزیزانی که تمایل به پرورش با حاشیه امنیت دارند می تواندد با ما تماس بگیرند یا به مجموعه ما با ایمیل تماس برقرار کنند .

 

 

 

برای مشاهده مقاله ” رابطه کیفیت هچ به عملکرد جوجه ” لطفا کلیک نمایید .
شما میتوانید با عضویت در ” پیج بلدرچین مزرعه سبز ” از آخرین قیمت های بازار باخبر شوید .
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 4 =