خواص مکملی تخم بلدرچین

تخم بلدرچین

در جامعه کمتر کسی از جنبه های دارویی این محصول اطلاع دارد ، تخم بلدرچین بسیار مفید است زیرا یک مکمل ، یک وعده غذایی و یک داروی کامل به حساب

می آید .

در ایران کمتر کسی به بلدرچین اهمیت و در وعده های غذایی ماهانه استفاده می کند ، این پرنده به دلیل اینکه ارگانیک پرورش میابد گوشت و تخم این پرنده به صورت طبیعی و ارگانیک می باشد .

در سیستم پزشکی به عنوان یک مکمل ، نیروی کمکی پزشکی برای بهبود برخی درمان ها یاد میشود و مورد استفاده قرار میگیرد.

یکی از جنبه های درمانی می توان اشاره به بیماری هایی که در ایران شایع تر هستن از جمله کبد ، کلیه ، کم خونی ، آسم ، استرس ، بازسازی و ریکاوری بدن بعد از تصادف یا عمل ، سل ، ناتوانی جنسی کرد و از تخم بلدرچین برای کمک به بهبود و درمان استفاده کرد.

یکی دیگر از موارد استفاده تخم بلدرچین برای خانم های شیرده هسست ، با توجه به شیردهی و ضعف و گرفته شدن انرژی مادر و سایر علامت ها اعم از تپش قلب و … تخم بلدرچین در خانم هایی که فرزند شیرخوار دارند باعث مرتب شدن سیستم عصب بدن ، قلب وگوارش شده و همچنین میزان شیر را در این خانم ها بالا میبرد .

نکته دیگری مصرف این ماده مقوی برای ورزشکاران است ، ورزشکاران مخصوصا فیتنس ، بدنسازان که پروتئین مصرف میکنند ، تخم بلدرچین کم حجم ولی با خواص بیشمار و حجم بالای پروتئین توانسته دربین ورزشکاران جایگاه مناسبی را داشته باشد . اکثر بدنسازان تخم مرغ را بدون زرده و آبپز شده مصرف میکنند ، این درحالی است که شما میتوانید تخم بلدرچین را به صورت سفیده و زرده را با هم مصرف نمایید .

برخی خانم ها در دوران شیر دهی به دنبال تقویت نوزاد خود هستند و از این رو به سمت مکمل ها روی میاورند ، تخم بلدرچین با توجه به سیستم غنی و کامل و نداشتن هیچ سوئی ، میتواند به عنوان بهترین مکمل این دوره نام برد .

 

برای مشاهده مقاله ” بیماری آنفلونزا ” لطفا کلیک نمایید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 4 =