دامدار کارت چیست؟

دامدار کارت چیست؟

دامدار کارت چیست؟

 

کارت اعتباری دامداران با سود ۱۱ درصد و با سقف ۵۰، ۱۰، ۲۰ میلیون تومانی از هفته جاری در اختیار دامداران قرار می‌گیرد و دامداران با استفاده از آن می‌توانند نهاده مورد نیاز خود را تامین کنند.

با هدف تسهیل در ارایه خدمات و رفع نیاز دامداران کشور طرح صدور دامدار کارت در وزارت کشاورزی کلید خورد و در هفته جاری از آن رونمایی خواهد شد.

وزیر کشاورزی همچنین از آغاز توزیع هوشمند محصولات کشاورزی در کشور خبر داد و گفت: موفقیت در این طرح نیازمند بازرسی و نظارت بر محصولات کشاورزی و غذایی با شاخص‌های هوشمند است که باید استان مرکزی نیز زیرساخت‌های بازارگاه و توزیع اینترنتی محصولات کشاورزی را فراهم کنند.نیاز مردم به محصولات کشاورزی روزانه است و باید رصد و پایش این حوزه نیز به درستی انجام شود تا مردم در تامین محصولات با مشکل مواجه نشوند.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات و کمبودهایی از نظر خودرو و نیروی انسانی برای کنترل قیمت محصولات کشاورزی در سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی وجود دارد که انتظار داریم استانداری مرکزی یک خودرو از هر دستگاه به صورت امانی در اختیار جهاد کشاورزی قرار دهد.

وزیر جهادکشاورزی گفت: بر اساس تفاهم‌‌های صورت گرفته با سازمان صنعت، معدن و تجارت این وزارتخانه باید در تامین پرسنل و خودروی مورد نیاز جهاد کشاورزی در امر کنترل قیمت محصولات کشاورزی همکاری لازم را داشته باشد.

ساداتی‌نژاد در خصوص تامین نهاده مورد نیاز دامداران اظهار کرد: به منظور رفع انباشت دام پرواری، پشتیبانی امور دام طبق توافق باید خرید تضمینی را انجام دهد، ضمن اینکه نهاده به طور ۱۰۰ درصدی به دامداری‌های صنعتی و طیور تخصیص داده می‌شود و دامداری گوشتی از سبد قیمت‌گذاری خارج شده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی نیز گفت: استانداری در موضوع حمایت از سازمان جهاد کشاورزی برای نظارت و کنترل قیمت محصولات کشاورزی به صورت جدی وارد عمل خواهد شد.
حسن میرزاخانی افزود: در حال حاضر کمبودهایی در زمینه خودرو برای رصد قیمت محصولات کشاورزی در سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی وجود دارد که تلاش خواهیم کرد این کمبودها برطرف شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی میزان نهاده مورد نیاز ماهانه دامداران را ۴۳ هزار تن اعلام کرد و گفت: ماهانه ۱۳ هزار تن از این اقلام در استان توزیع می‌شود.

میرزاخانی همچنین از وضعیت آرام بازار مرغ و تخم مرغ در استان گفت و گفت: مرغ گرم با قیمت پایین‌تر از مصوب در استان توزیع می‌شود.

 

برای مشاهده خبر ” دام کارت برای عاشیر کرمانشاه ” لطفا کلیک نمایید .
شما میتوانید با عضویت در ” پیج بلدرچین مزرعه سبز ” از آخرین قیمت های بازار باخبر شوید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 6 =