دام کارت برای عاشیر کرمانشاه

دام کارت برای عاشیر کرمانشاه

دام کارت برای عاشیر کرمانشاه

 

سرپرست اداره‌کل امور عشایر استان کرمانشاه از توزیع دامدار کارت برای تأمین علوفه دام‌های عشایر استان خبر داد. ( دام کارت برای عاشیر کرمانشاه )
موسی بیات اظهار کرد: توزیع دامدار کارت برای تأمین علوفه دام‌های عشایر استان کرمانشاه به زودی در استان آغاز می‌شود. دولت برای نگهداری دام‌های مولد عشایر و دامداران، علوفه مدت‌دار به آنها تحویل می‌دهد.
سرپرست اداره‌کل امور عشایر استان کرمانشاه تصریح کرد: به دلیل خشکسالی کم سابقه دولت تصمیم گرفت برای کاهش آسیب‌های ناشی از خشکسالی، توزیع کارت‌های اعتباری با عنوان دامدار کارت جهت تأمین علوفه عشایر را اجرا کند.بیات با اشاره به اینکه دارندگان این کارت می‌توانند برای خرید علوفه از تسهیلات کم بهره استفاده کنند، خاطر نشان کرد: دولت برای نگهداری دام‌های مولد عشایر و دامداران علوفه مدت دار به آن‌ها تحویل می‌دهد.
در این طرح دامداران بدون پرداخت وجه اولیه، می‌توانند علوفه مورد نیاز خود را دریافت کنند و پس از اتمام دوره زایش و پروار بندی مبلغ علوفه را تسویه کنند.
و همچنین مدیرکل دامپزشکی لرستان از ممنوعیت کشتار دام‌های آبستن خبر داد.

مصطفی زبردست در بازدید از مراحل کشتار دام در کشتارگاه گلشن شهرستان خرم‌آباد که امروز ۱۶ آذرماه صوت گرفت، اظهار کرد: امروز از نحوه کشتار دام شرکت پشتیبانی امور دام در این کشتارگاه که شامل کشتار دام‌های جوان (بز، بزغاله و در روزهای آتی گوساله نر) بود بازدید به عمل آمد.
با توجه به ممنوعیت کشتار دام آبستن در کشتارگاه‌های دام استان، هیچ فرد حقیقی و حقوقی حق کشتار دام آبستن را ندارد.
چنانچه چنین اقدامی انجام شود بر اساس ماده ۱۸ قانون سازمان دامپزشکی با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.
برای مشاهده خبر ” ارزان شدن مرغ از آذر ” لطفا کلیک نمایید .
شما میتوانید با عضویت در ” پیج بلدرچین مزرعه سبز ” از آخرین قیمت های بازار باخبر شوید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 1 =