در استانه تلف شدن طیور

در استانه تلف شدن طیور با توجه به روزهای گذشته کامیون‌داران

در اعتراض کامیون داران به برخی شرایط این صنف، میزان ترددشان کاهش یافته که رئیس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی گفت : به تبع این شرایط در حمل و نقل، خوراک مرغ در برخی موارد هنوز به مرغداری‌ها نرسیده که در صورت ادامه این وضعیت، احتمال دارد مرغ‌ها تلف شوند .
به دلیل بالارفتن هزینه‌های حمل و نقل ، تعدادی از رانندگان کامیون نسبت به مقرون به صرفه نبودن حمل و نقل اعتراض داشتند و در برخی موارد از ترددشان کاستند که این امر باعث بروز مشکلاتی در جابجایی برخی کالاها شده است.
در این باره محمد یوسفی رئیس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی اظهار کرد : بزرگترین مشکل مرغداران در حال حاضر کاهش تردد وسایل نقلیه باری است که تامین خوراک مرغ برای برخی مرغداری‌ها را با مشکل مواجه کرده است و ممکن است برخی مرغداری‌ها به دلیل تمام شدن نهاده‌ها ، شاهد تلف شدن طیور باشند . در حال حاضر همین روند هم باعث افزایش قیمت دان شده است که برخی از مجموعه ها را در استانه تلف شدن طیور قرار داده است .
ایشان افزودند : اینکه برخی مرغداری‌ها تلفاتی در این زمینه داشته‌اند یا خیر در حال بررسی است .
یوسفی با اشاره به اینکه مرغداران در مقدار محدودی خوراک مرغ ذخیره می‌کنند ، اظهار کرد : کامیون‌داران حدود ۱۰ روز است که ترددشان کم شده است ؛ بنابراین محموله‌ نهاده‌های طیور از مناطق شمالی و جنوبی به استان‌ها نمی رسد .
رئیس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی با بیان اینکه این موضوع روز گذشته در جلسه‌ای با استانداری تهران بررسی شد ، بیان کردند : در صورت ادامه این شرایط ، دولت می‌تواند از شرکت‌های حمل و نقل متعلق به خود مانند وزارت بازرگانی یا جهاد کشاورزی استفاده کند .
به گفته یوسفی ، کاهش عرضه خوراک مرغ تاثیری در افزایش قیمت آن نداشته است ، چراکه مرغداران برای پیشگیری از تلف شدن طیور مجبور به فروش آنها زودتر از موعد هستند .

 

برای مشاهده خبر ” صاردات گوشت مرغ از استان مرکزی ” لطفا کلیک نمایید .

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =