شناسنامه دار شدن مرغ

شناسنامه دار شدن مرغ

شناسنامه دار شدن مرغ

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به راه اندازی سامانه جامع تجارت گفت: تمامی کالاهای اساسی از مبدا تا مصرف کننده رصد و پایش می شوند.
علی تشنه دل در چهارمین جلسه ی کارگروه تنظیم بازار و نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی که به صورت مشترک با کار گروه آرد و نان استان سمنان به ریاست شریفی نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی  استاندار برگزار شد با اعلام این خبر گفت: سامانه جامع تجارت نقطه شفا بخش تنظیم بازار است و تمامی کالاهای اساسی با این سامانه قابل رصد و پایش هستند.
شناسنامه دار شدن مرغ
وی با بیان اینکه رصد و پایش کالاها اولویت نخست کار گروه تنظیم بازار استان است ، افزود: تمامی تولیدکنندگان موظف هستند کالاهای خود را در این سامانه ثبت و شناسه دار کنند و از این طریق تمامی کالاهای اساسی از مبدا تا مصرف کننده رصد می شود.
در این زمینه اولین گامی که در استان انجام شده است شناسه دار کردن گوشت مرغ گرم است و تمامی کشتارگاه ها موظف هستند میزان گوشت مرغ گرم تولیدی خود را در سامانه جامع تجارت ثبت و شناسه دار کنند.
با این اقدام میزان گوشت مرغ گرم استان از مبدا کشتارگاه ها تا مصرف کننده مورد رصد و پایش قرار می گیرد و کشتارگاه هایی که نسبت به ثبت در سامانه اقدام نکنند سهمیه مرغ زنده آنها قطع و به تعزیرات حکومتی معرفی می شوند.
در این جلسه گزارشی از وضعیت تنظیم بازار کالاهای اساسی ارائه و آخرین وضعیت ذخیره سازی گندم و ذخایر استراتژیک کالاهای اساسی مورد بررسی و در این زمینه گزارشی از سوی دستگاه های مربوطه بیان شد.
برای مشاهده خبر ” عدم نیاز به واردات گوشت ” لطفا کلیک نمایید .
شما میتوانید با عضویت در ” پیج بلدرچین مزرعه سبز ” از آخرین قیمت های بازار باخبر شوید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 14 =