ضرر مرغ داران در کاهش قیمت مرغ

ضرر مرغ داران در کاهش قیمت مرغ

ضرر مرغ داران در کاهش قیمت مرغ

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: افزایش تولید مرغ در سطح کشور و کاهش قیمت آن، مرغداران را دچار ضرر و زیان کرده است.
سید نوراله حسن زاده در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان در سرسرای سازمان صمت استان بیان کرد: برای کمک به مزغذاران ، تلاش داریم چند کشتارگاه بهداشتی را در خوزستان راه اندازی کرده، تا شرکت پشتیبانی امور دام، مرغ‌های تولیدی مرغداری‌ها را خریداری و با استانداردها و نکات بهداشتی لازم در این کشتارگاه‌ها کشتار و نگهداری کند تا در زمان نیاز در بازار عرضه شود.
وی گفت: قیمت تمام شده مرغ برای مرغدار هم اکنون بیشتر از قیمت مرغ در بازار است و امروز نمایندگان مرغداران خوزستان برای پیگیری این موضوع توسط مسوولان کشوری به تهران رفتند.صادرات گوشت قرمز راهی برای کمک به دامداران
دامداران نیز به دلیل کاهش قیمت گوشت دچار ضرر و زیان شده‌اند و تولید کنندگان هم اگر دچار زیان شوند تولید نمی‌کنند.
در چنین شرایطی بهترین راهکار برای کمک به دامداران فراهم کردن شرایط صادرات گوشت قرمز است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان بیان کرد : کشتارگاه خرمشهر سه هزار و ۶۰۰ راس دام از خارج کشور وارد کرده که امکان ورود به بازار و صادرات را با قیمت مناسب دارد.
ایشان در ادامه با اشاره به ایجاد تمهیدات لازم برای تامین میوه شب عید ادامه داد: پرداخت تسهیلاتی با سود ۱۸ درصد به مباشران برای تامین میوه شب عید درنظر گرفته شده که بخش خصوصی با دریافت تسهیلات با این میزان سود رضایت ندارد.
حسن زاده خاطر نشان شد : پرداخت تسهیلات با سود ۱۸ درصد به مباشران تامین کننده میوه باعث افزایش قیمت میوه خواهد شد به همین منظور قرار هست این موضوع کارشناسی شود تا این تسهیلات با شرایط بهتری در اختیار مباشران قرار داده شود.

برای مشاهده اخبار ” دلیل افزایش قیمت جوجه یک روزه ” لطفا کلیک نمایید .
شما میتوانید با عضویت در ” پیج بلدرچین مزرعه سبز ” از آخرین قیمت های بازار باخبر شوید .
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =