فناوری جدید برای پستان گاو

فناوری جدید برای پستان گاو

فناوری جدید برای پستان گاو

 

کمپانی Lely امریکای شمالی، به تازگی تولید جدید خود را که اسپری مخصوص پستان گاو است را ارائه داده است. این محصول که به بازار هم ارائه شده تولید امریکاست و به منظور ضدعفونی و حفظ سلامت و بهداشت پستان گاو طراحی شده است. Lely Quaress Omnia کنسانتره ای بدون ید است که در تمامی مراحل شیردوشی قابل استفاده است. چنانچه با سیستم شیردوشی رباتیک Lely Astronaut A5 مورد استفاده قرار گیرد، پس از شیردوشی برای اسپری پستان گاو استعمال می شود.
به گفتۀ یکی از کارشناسان: “این محصول برای دامداران بسیار مفید خواهد بود چرا که اسپری ضدعفونی پستان گاو Lely Quaress Omnia عوامل بیماریزای ورم پستان (ماستیت) را به سرعت نابود می کند و ترکیبی از لوسیون های محافظت کنندۀ پستان گاو است. از طرفی دیگر، از آنجائیکه این محصول به صورت کنسانتره است از نظر اقتصادی و قیمت نیز مقرون به صرفه است.”
تأثیر قوی این فراورده در ضدعفونی و میکروب کشی عوامل بیماریزای ورم پستان تا 99.999 درصد به اثبات رسیده است. بر خلاف سایر محصولاتی که برای بهداشت پستان گاو در بازار هست، Lely Omnia Quaress هیچ اثری از خود در شیر بجا نمی گذارد و اثر آن بر روی عوامل بیماریزا 3 برابر سریع تر از محصولات رقیب موجود در بازار است.
این محصول حاوی 8 درصد مواد نرم کننده متشکل از اسیدهای ارگانیک من جمله اسید پلارگانیک، اسید لاکتیک و اسید سولفونیک دیدوسیل بنزن (DDBSA) است.
با توجه به مواد تشکیل دهنده و نرم کنندۀ موجود در Lely Omnia Quaress، این محصول تماماً به منظور حفظ و ارتقاء سلامتی پستان گاو طراحی شده که در نهایت قطعاً به سودآوری دامدار نیز منجر خواهد شد.
برای مشاهده خبر ” بازرسی قبل و بعد کشتار طیور صنعتی ( قسمت دوم ) ” لطفا کلیک نمایید .
شما میتوانید با عضویت در ” پیج بلدرچین مزرعه سبز ” از آخرین قیمت های بازار باخبر شوید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 10 =