هموار شدن صادرات جوجه

هموار شدن صادرات جوجه

هموار شدن صادرات جوجه

 

مشاور وزیر و مدیرکل امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی گفت: مسیر صادرات جوجه یکروزه در کشور هموار شده و تولیدکنندگان باید با تدبیر و حوصله در این امر مشارکت کنند.
محمدی در نشست با مسئولان جهاد کشاورزی استان اردبیل اظهار کرد: با تلاش و پیگیری وزیر جهاد کشاورزی تمهیدات مناسبی برای حمایت از مرغداران در سراسر کشور فراهم شده است.
در بازارگاه بارگذاری اطلاعات در این حوزه انجام شده و از بنادر کشور نهاده‌های مورد نیاز در حال حمل به استان‌های مختلف است.
مشاور وزیر و مدیرکل امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی ضرورت تأمین سرمایه در گردش مورد نیاز مرغداری‌ها و دامداری‌ها اعم از سنتی و صنعتی را یادآور شد و گفت: بانک کشاورزی تسهیلات کم بهره‌ای را به فعالان این حوزه در حال پرداخت است و امیدواریم با مراجعه مرغداری‌ها و دامداری‌ها از طریق سامانه سیتا پرداخت سریع تسهیلات را شاهد باشیم.
محمدی در مورد معدوم‌سازی جوجه‌های یکروزه افزود: این امر غیراخلاقی و غیر شرعی از سوی هیچ تولیدکننده‌ای قابل قبول نیست و افراد متخلف در این زمینه تحت پیگیری قرار می‌گیرند.
تولیدکنندگان جوجه یکروزه از شتاب‌زدگی در این زمینه خودداری کرده و تلاش کنند تا زمینه صادرات جوجه یکروزه فراهم آید.
مشاور وزیر و مدیرکل امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی، استان اردبیل را قطب تولید مرغ و محصولات دامپروری اعلام کرد و گفت: زنجیره تولید در این استان به نحوه مناسبی شکل گرفته و ما شرایط مطلوب تولید گوشت قرمز و سفید را در استان اردبیل شاهد هستیم.
برای مشاهده خبر ” کاهش تولید مرغ ” لطفا کلیک نمایید .
شما میتوانید با عضویت در ” پیج بلدرچین مزرعه سبز ” از آخرین قیمت های بازار باخبر شوید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − هشت =