راه اندازی پست قرنطینه در کرمان

راه اندازی پست قرنطینه در کرمان

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان به موضوع راه اندازی پست های فرنطینه در کرمان اشاره کرد و گفت :

باید پیگیری کرده تا مبادی ورودی استان کرمان مجهز به پست های قرنطینه دائمی در حوزه دام، طیور، آبزیان و … شوند که در این راستا با هماهنگی های صورت گرفته مقرر شد اعتبارات ویژه ای از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان برای راه اندازی این پست ها به اداره کل دامپزشکی استان اختصاص یابد.
منطقه کویر ، “حمید ملانوری” عصر امروز در هشتاد و سومین کارگروه سلامت استان کرمان با بیان موضوعات مطرح شده در این جلسه بسیار مهم است که سال ها استان و کشور در حال دست و چنجه نرم کردن با آنها هستند فرمودند : در سال های گذشته روش های متنوعی در این راستای بهداشت و سلامت مردم مطرح و اجرا شده است که بعضا نیز با مشکلاتی در راه اندازی پست قرنطینه در کرمان روبرو بودیم.
ایشان با اشاره به شیوع بیماری تب مالت از مراکز توزیع بستنی‌ و شیرهای سنتی و فله ای در سطح استان کرمان گفت: در برخورد با این مراکز دو موضوع اشتغال و همچنین توزیع فرآورده های لبنی استان مطرح است که می توان این مراکز را مدیریت کرد تا شیر و بستنی سنتی بهداشتی را در اختیار مردم قرار گیرد.
مشکلات فراوانی در حوزه های مختلف روبرو بوده اما مهم این است که در بحث های مدیریتی چگونه تلاش کرده تا از تجارب دستگاه ها برای حل مشکلات استفاده کنیم . نباید در مواقع بحران و حساس جزیره ای عمل کنیم و باید برای حل مشکلات از ظرفیت نهایی همه دستگاه ها استفاده کنیم.
وی به موضوع راه اندازی پست قرنطینه در کرمان در مبادی ورودی استان اشاره کرد و گفت: باید پیگیری کرده تا مبادی ورودی استان کرمان مجهز به پست های قرنطینه دائمی در حوزه دام، طیور، آبزیان و … شوند که در این راستا با هماهنگی های صورت گرفته مقرر شدتا اعتبارات ویژه ای از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان برای راه اندازی این پست ها به اداره کل دامپزشکی استان اختصاص یابد.

برای مشاهده خبر واکسینه 31 هزار راس دامی کلیک کنید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =